fbpx

Digitaalinen markkinointi

Digitaalinen markkinointi

Tänä päivänä yritysten markkinointi perustuu aika paljon digitaaliseen markkinointiin. Toisilla se perustuu some-viestintään ja niiden maksullisiin mainoksiin, toisilla yrityksillä taas toimii Googlen hakusanamainonta tai display-mainonta. Digitaalinen markkinointi ei ole rakettitiedettä. Perusasioiden opettelun jälkeen jokainen kehittyy ammattilaiseksi kokemuksen myötä. 
Helppo tapa ottaa haltuun digimarkkinointi on osallistua koulutuksiin. Tämä koulutus on tarkoitettu juuri sinulle joka mietit, mistä lähteä liikkeelle. 

some_kuvakkeet

Mitä opit tässä koulutuksessa

  • Miten digitaalinen markkinointi eroaa perinteisestä markkinoinnista
  • Mihin sopii perinteinen markkinointi ja milloin käyttää digimarkkinointia
  • Luomaan sisältöä somekanaviin sekä maksullisia mainoksia
  • Miten rakentaa henkilö tai yrityksen brändi
  • Hyvän sähköpostimarkkinoinnin strategia
  • Miten toteutetaan maksullinen hakusanamarkkinointi
  • Miksi analytiikka on niin tärkeää ja miten sitä voi itse tehdä
  • Googlen ilmaisten työkalujen hyödyntäminen
  • Paljonko mikäkin maksaa
  • Toteuttamaan itse kokonaisvalyaisesti digitaalista markkinointia

Sisältö

  • Digitaalisen markkinoinnin perusteet
  • Some yrityksen viestinnässä
  • Brändin rakentaminen
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Hakusanamarkkinointi 
  • Analytiikka
  • Kustannukset
digisisalto

Toteutus

Koulutus voidaan järjestää lähi-, monimuoto- ja verkko-opintoina. Digitaalisen markkinoinnin  opetus on meillä integroitu usein pidempien koulutuksen sisälle yhdeksi aihealueeksi.  
Räätälöimme myös yrityksille heidän tarpeisiin sopivan Digimarkkinointi-koulutuksen.
Verkkokurssikin on tulossa digimarkkinoinnista tämänn vuoden aikana. 

Lisätietoja

Tapio Laurila
Puhelin: 040 590 7325
Sähköposti: tapio.laurila(at)avartum.fi